A man from argentina

FÖRLÅT!!!!!!!!!!!
förlåtförlåtförlåt jag har inte skrivit nu på några dagar men min pappa är lite störd så han gav mig ''dataförbud'' men jaja, nu kan jag skriva igen.
Just nu sitter jag bredvid Fredrik som snackar med Osku. Dom är små datanördar som spelar Wow.
Jag lyssnar på alla Billie The Vision låtar. Han är asgrym!
Eller dom, vet inte om det är en grupp eller en. *smart*

Eftersom jag inte kommer ihåg om jag har skrivit vem Fredrik är så säger jag det nu igen.

Fredrik, Marcus, Moni och Peter är dom som jag och min mamma ska flytta in till då är Fredrik och Marcus mina bröder, Woho!

Kommer inte skriva mera idag så skriver bara ett kort inlägg om min dag.


Idag gick jag upp halv 6 och började sminka mig och platta håret. När jag var klar så var klockan 7 då klädde jag på mig och eftersom min pappa var hemma så fick jag ju inte sitta vid datan så jag fixade håret igen och sen gick jag till bussen.

När jag kom till skolan så fick jag låna Cornelias skåp eftersom jag har tappar bort min nyckel. hah

Dagen gick fort och efter skolan så åkte jag och ellinor till stallet där jag fick rida Rusalka en sista gång innan hon skulle åka tillbaka till Grällsta. Ridningen gick bra för den som undrar så arbetade vi med galoppen och gjorde skänkelvikningar.

Jag pussade Rusalka hejdå och cyklade hem, först hem till pappa sen hem till Playa del Steenberg. Nej förlåt nu ljög jag min änglamamma åkte och hämtade mig då va fredrik med och vi åkte först och handlade sen åkte vi till Mc Donalds *tjockisar* sen åkte vi hem till Playa del Steenberg!
Nu sitter jag här och skriver till er, imorgon så skriver jag mera orkar inte skriva mera ;)



Så ser en skänkelvikning ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0