I never told you how much I love you and everybody need a brother like you.

Jupps nu är jag här igen och bara för jag är mig själv och inte ska härma alla andra som tar bloggpauser, och sen har jag ju börjat sriva bara för ni ska ha någon bra blogg att läsa (aa)

I söndags så gjorde jag något som jag ALDRIG skulle ha gjort överhuvudtaget!
Vet ni vad Zorben/Zorb samma sak, är för något?
Jag kan förkla anyway, man sitter två och två i en stor hamsterboll typ, och sen drar )en fyrhjuling i mitt fall) upp bollen på en liten kulle, när man kommit till den bestämda höjden så stannar han och vi får kliva in i bollen med hjälp av en stege, där sitter man som på Extreme typ med dom dära grejerna man han för axlarna sen så spänner man fast sina anklar (heter det så?) men typ vid smalbenet, i två ögglor, en för varje fot. Och sen får man hålla i sig i handtag i ''taket'' av bollen, när vi var klara så släppte han ner en grej så vi började rulla. Och fy faan vad jag skrek min pappa blev typ helt döv, kanske kan lägga in en film sen när pappa kommer hem. Men gud så kul det var, haha. Men fatta att jag RULLADE ner för en kulle!
Fan vad jag är bäst!

i måndags så var det bara vanlig skola, jag gjorde... inte så mkt men jag och wendela jobbade med kursen medans frida redovisade eller ngt. Efterskolan så åkte jag hem till Wendela när vi kom fram så drack vi kola och åt vindruvor, yammi! Sen bytte vi om till badkläder och sen gick vi ner till bryggan där vi skulle sola igentligen. Men istället så skulle jag få Misa att bada. hm... Gissa hur det gick.
Ja dagen slutade ganska bra då jag åkte bussen hem och åt god mat, och sen var david hemma så vi snackade om allt mellan himmel och jord, david är min storebror som flyttat hemmifrån och då är det ju lite festligt när han kommer och häsar på!

Idag så var det skola igen och efter skolan så skjuttsade min ängamamma hem Cornelia hem till sig sen åkte vi hem till Playa del Steenberg och jag fick se vårat El Casa som min änglamamma trodde betydde slott men sen visade det sig att det betydde hus, så nu ska vi kalla det, El Castillo vilket betyder slott.
El castillo ska vi flytta till på fredag, det är en frigga på 10 kvadratmeter där vi får plats med en våningssäng två bokhyllor en teve och min änglamammas bärbara, samt en katt och en hund. Det blir lite trång men vi gillar närkontakt!
 
På fredag när jag kommer till Playa del Steenberg så ska min bonusmamma laga god mat till mig, pasta med skinksås! yammyamm!
Hoppas dom har värmt upp poolen så att jag kan bada då!
Haha nu är ni avundsjuka vah!? 


Så satt man i zorben :)


 



 

Moha, jag hade tråkigt och , titta vilket undervärk!



 


Jag. I egen hög person!    





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0